Intersport huoltopalvelu - yleiset sopimusehdot
Sisällysluettelo
1. Yleistä
1.1. Nämä sopimusehdot sisältävät Intersportin (jäljempänä "Palveluntarjoaja") huoltopalvelun (jäljempänä "Palvelu") käyttöä koskevat ehdot sekä Intersport kaupan tuottamien (jäljempänä ”Operoija”) palveluiden ehdot. Rekisteröityessään Palveluun tai ostaessaan tuotteita Palvelusta Palvelun käyttäjä ("Asiakas") hyväksyy ehdot ja sitoutuu noudattamaan näitä ehtoja. Palvelussa on näitä ehtoja tarkentavia tiedonantoja ja toimintaohjeita.
1.2. Palveluntarjoajan yhteystiedot: Intersport Finland Oy, Työpajankatu 12, 00580 Helsinki. Y-tunnus 1648871-7. Asiakaspalvelu osoitteessa:
https://www.intersport.fi/fi/ota-yhteytta-asiakaspalveluun/1.3. Operoijan yhteystiedot: Kaupan yhteystiedot vrt. c&p toteutustapa
1.4. Palvelun sisällön kaikki oikeudet kuuluvat Palveluntarjoajalle. Palveluntarjoajalla on oikeus muuttaa näitä sopimusehtoja. Asiakas hyväksyy muutokset Palvelua käyttäessään. Kulloinkin voimassaolevat sopimusehdot ovat nähtävissä Palveluntarjoajan kotisivulla.
2. Tuotteiden tilaaminen ja toimitus
2.1. Toimitamme palveluita vain Suomeen. Mikäli toimitusaluetta on muutoin rajattu, ilmoitetaan rajaukset Palvelussa.
2.2. Kunkin palvelun hinta ilmoitetaan huoltopalvelusivuilla. Samassa yhteydessä ilmoitetaan myös mahdolliset tuotteen saatavuuteen liittyvät rajoitukset.
2.3. Asiakas voi tehdä tilauksen Palvelussa, joko rekisteröidyttyään Palvelun käyttäjäksi, tai ilman rekisteröitymistä. Tehty tilaus sitoo Asiakasta.
2.4. Tilatut palvelut toteutetaan annetun huoltoaikataulun puitteissa.
2.5. Mikäli tilatun palvelun osalta ilmenee toimitusvaikeuksia, Operoija ottaa yhteyttä Asiakkaaseen.
3. Maksutavat
3.1. Asiakas maksaa palvelun hakiessaan tuotteen valmistuneen huoltopalvelun jälkeen kaupasta. Maksutavat on ilmoitettu kauppakohtaisilla sivuilla ja kaupan huoltopalvelupisteen yhteydessä.
4. Huoltovarauksen peruuttaminen
4.1. Asiakas voi peruuttaa tehdyn varauksen Palvelussa. Asiakas voi peruttaa varauksen myös olemalla yhteydessä huollon suorittamaan kauppaan.
5. Takuu
5.1. Huolletun tuotteen mahdollinen takuuaika ilmoitetaan Palveluntarjoajan tuotesivulla. Tuotteen valmistajan antama mahdollinen pitempi takuu ei sido Palveluntarjoajaa tai Operoijaa.
5.2. Tuotteen takuun perusteella tapahtuva vaihtaminen tai korjaaminen ei pidennä tuotteen alkuperäistä takuuaikaa.
5.3. Palveluntarjoaja voi vapautua takuuvastuusta mikäli voidaan osoittaa että tuotteen virheellisyys tai rikkoutuminen on aiheutunut tapaturmasta, tuotteen ohjeiden tai käyttötarkoituksen vastaisesta käytöstä tai muusta Asiakkaan vastuulla olevasta seikasta.
5.4. Asiakkaan on ilmoitettava huollon jälkeisestä tuotteen virheestä takuunantajalle kohtuullisessa ajassa siitä, kun Asiakas havaitsi virheen tai hänen olisi pitänyt se havaita.
6. Muut ehdot
6.1. Palveluntarjoaja ei vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästymisistä.
6.2. Mahdollisiin Asiakkaan ja Palveluntarjoajan sekä Asiakkaan ja Operoijan välisiin sopimusta koskeviin riita-asioihin sovelletaan Suomen lakia.
6.3. Palveluntarjoajalla on kuluttajansuojalain mukainen virhevastuu myymistään palveluista. Tuotteen virhetilanteessa asiakkaan on aina otettava ensin yhteys kauppaan jonka kanssa on asioinut tai ottamalla yhteyttä Intersport asiakaspalveluun palautelomakkeen kautta. Kuluttaja-asiakkaalla on mahdollisuus saattaa palveluntarjoajan ja asiakkaan välinen sopimusta koskeva riitaisuus kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.
6.4. Huom! Koska huoltotilamme ovat rajalliset, veloitamme 10e/päivä säilytyksestä mikäli pyörää ei ole noudettu kolmen päivän kuluessa huollon valmistumisen ilmoituksesta.